Sunday, February 22, 2015

#confession 1/15

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh.

Sedar tak sedar, dah 7 tahun ak jadi blogger.acah-acah blogger.haha

Sebelum tu, fuhh..fuhh...bagi aku tiup habuk dulu.
Hidup lagi blog nih.mati enggak mahu..hidup amatlah segan..

menyorot kembali macam mana aku boleh jadi blogger.aku pun tak tau..masa tuh tahun 2 kat U.
Tengok member sebatch banyak buat blog..so aku acah-acah nak jadi penulis ala-ala tongkat warrant.
semangat berkobar-kobar habaq hang..tapi tuh dulu..

lepas 7 tahun baru aku rasa nak jengah balik..jangankan tongkat warrant..nak tulis pantun dua kerat pun aku malas.

7 tahun sangat lama.banyak perubahan dalam life aku.dalam sesetengah hal mematangkan aku.dan dalam setengah hal aku masih keliru..kehidupan akan sentiasa penuh dengan pembelajaran yang menyeronokkan, kesukaran, kegembiraan dan sebagainya.

dari budak U kepada suami seorang isteri yang cantik.
dari anak abah kepada bakal menjadi abah.insyaAllah.
maka nikmat Tuhan mu yang manakah yang kamu dustakan Luqman?

sekarang aku berkerja dengan agensi X.
tempat ketiga aku bekerja.
semoga Tuhan melimpahkan aku rezeki yang diberkati dengan rahmatNya yang Maha Tinggi.


malam nih aku stay up.lepas berduka tengok team bola aku kalah.haha.
aku sambung nak buat kerja yang kena hantar dalam cuti.
Sedih betul kerja bawak ke cuti.

pe lagi..kena start buat kerja sebelum hanyut.



No comments: