Wednesday, October 22, 2008

kembali``

hari nih tiba2 rasa nak menjenguk kembali blog ni.rasanya dekat 2 bulan tak menulis.. thanks ada gak yg jenguk2 blog neh walaupun xde pape ,maksu ,unkel , bro adi..hehe.very supportive la diorang walaupun belum jumpa lagi.kepada unkel, sori , stil tak ada masa yang sesuai lagi nak menjenguk ke rumah unkel..harap2 ada masa..sebelum nih assigment berlambak2 n internet kat wang ulu nih pun lembap semacam 2 macam je , terus pause jap menulis dalam nih.peluang yang ada untuk akses internet nih kena guna sebaik2nya ...so just ley ucap happy belated raya kat kawan2 sni...harap ada masa untuk menaip lagi..